Asiakaspalvelun työsivu
Uuden järjestelmän muutokset
Jos huomaat, että jokin ei toimi –> heti yhteys: kuljetukset(a)recser.fi, tanja(a)recser.fi ja heikki(a)recser.fi.
Muistutuksena:
Rekisteröitymiset tehdään tilausjärjestelmän etusivulla.
Muutospyynnöt (yhteystietojen muutokset, keräysvälineen muutos) tehdään ID-numerolla kirjautuneena, tuotenäkymän oikeasta yläreunasta.
Tee laatikkokeräyspisterekisteröityminen tilausjärjestelmän etusivulla löytyvällä lomakkeella.
Paristolaatikoiden ja tynnyreiden käyttö on keräyspisteelle maksutonta
Unohtunut ID-numero kysytään chatista. Jos chat ei anna ID-numeroa, mutta keräyspiste tietää, että heillä on ID-numero, voi keräyspisteen tiedot lähettää kuljetukset sähköpostiin ja pyytää ID-numeron tarkistusta. Lomake löytyy myös asiakkaalle näkyvältä sivulta: www.paristokierratys.fi/kerayspisteille/paristolaatikon-tilaus
Käytä aina asiakkaan yhteystietoja lomaketta täyttäessä (mm. sähköposti ja puhelinnumero). Käytä ensisijaisesti asiakkaan toimipaikan yleistä sähköpostiosoitetta, sillä jatkossa keräystä koskevat tiedotteet lähetetään kyseiseen osoitteeseen. Tiedotteissa kerromme, mikäli keräykseen tai tilausjärjestelmään tulee muutoksia tai esimerkiksi ohjemateriaalimme päivittyvät. Tiedotteita lähetetään tarpeen mukaan n. 4-8 kertaa vuodessa.
Tulostettavat ohjemateriaalit, kuten kuluttajaohjeet ja henkilökunnan ohjeet löytyvät verkkosivulta: www.paristokierratys.fi/kerayspisteille/ohjemateriaalit
Yhteystietojen muutoksessa kirjaa kenttiin keräyspisteen uudet tiedot.
Merkitse ”Kerro tarkemmin yhteydenottosi syystä” -kenttään mitä muutoksia on tullut. Yhteystietojen muutos -kohta toimii myös kauppiaan vaihdoksessa.