Paristokierrätys
YHTEYSTIEDOT
puhelin: +358 10 249 1717
faksi: +358 10 249 1719
sähköposti: info(a)recser.fi


POSTIOSOITE
Recser Oy
Teknobulevardi 3-5 G
01530 Vantaa

Katso kaikki yhteystiedot
  • sv
  • en

Asiakaspalvelun työsivu

 

Tiedotettavaa

Uuden järjestelmän muutokset

  • Rekisteröityminen tapahtuu samalta sivulta, kuin tilausjärjestelmään kirjautuminen. Lomake löytyy heti ID-numero -kentän alta. Rekisteröityminen tapahtuu muutamassa päivässä ja numero on toiminnassa, kun asiakas on saanut sähköpostivahvistuksen antamaansa sähköpostiosoitteeseen.
  • Muutokset toimipisteen tietoihin tai keräysvälineisiin tehdään tilausjärjestelmästä. Ensin kirjaudutaan ID-numerolla tuotenäkymä -sivulle, josta löytyy muutosilmoitus -kohta oikealta ylhäältä, ID-numeron vierestä. Muutokset astuvat voimaan heti, kun olemme ne hyväksyneet.
  • Tuotteita tulee 2 uutta: keräyskansi ja yhden tynnyrin nouto.
  • Yksi tynnyri näkyy toimipisteille, joille on merkattuna keräyspistetyypiksi pieni tynnyripiste (1-2 tynnyrin tilausmahdollisuus). Suurin osa jo olemassaolevista tynnyripisteistä on merkattuna isoiksi tynnyripisteiksi. Jos tynnyripiste haluaa ryhtyä pieneksi tynnyripisteeski, voi toimipisteelle tehdä muutosilmoituksen ja pyytää keräystyypin vaihdosta. Samalla tavalla voi myös muuttaa laatikkokeräyspisteen tynnyripisteeksi. Kysy vain asiakkaalta, kuinka monta tynnyriä toimisi heidän tarpeilleen parhaiten. Kuitenkin vähintään yksi noutoerä tulee täyttyä vuoden sisällä, oli kyseessä sitten yksi laatikko, yksi tynnyri tai neljä tynnyriä riippuen siitä minkä keräyspistetyypin toimipiste on itselleen valinnut.
  • Keräyskansia tulee tilattavaksi ainoastaan tynnyrikeräyspisteille ja yksi kappale per toimipiste. Keräyskansi sopii siniseen metalliseen tynnyriin. Punaiseen muovitynnyriin ei ole olemassa keräyskantta.

Jos huomaat, että jokin ei toimi –> heti yhteys: kuljetukset(a)recser.fi, tanja(a)recser.fi ja heikki(a)recser.fi.

 

Muistutuksena:

  • Jos alla olevalta palautelomakkeelta ei löydy asiakkaalle sopivaa yhteydenoton syytä, voi sähköpostitse lähettää yhteydenottopyynnön. Pyyntöön tulee kirjata sähköpostiosoite, puhelinnumero, toimipisteen nimi ja y-tunnus sekä mahdollisuuksien mukaan ID-numero. Lisäksi mahdollisimman tarkka kuvaus yhteydenoton aiheesta.
  • SER tarkoittaa sähkö- ja elektroniikkaromua. Kaikki SERriin liittyvät asiat ohjataan Elkeriin Tessalle: www.elker.fi/yhteystiedot, tietoa SERristä löytyy: https://serkierratys.fi/
  • Vaikka käytämme samaa tilausjärjestelmää, eli asiakkaan tuotenäkymässä voi näkyä sekä paristot että ser-noudot, olemme kaksi eri firmaa emmekä näe toistemme noutotietoja tai voi tehdä järjestelmissä muutoksia toisiemme puolesta. Siksi ohjaus oikeaan firmaan on tärkeää.
  • Lisätiedot -kenttä tulee näkyväksi sekä ser -tilaukselle että paristotilaukselle. Tämä tiedoksi, sillä joskus se aiheuttaa ihmetystä.
  • Recserin (Paristokierrätyksen) keräyksen piiriin kuuluvat kaikki alle 25 kiloiset paristot ja akut. Paristolaatikoihin saa laittaa max 0,5 kg painoisia akkuja ja suuremmat voi laittaa paristotynnyriin. Paristotynnyrit löytyvät ainakin kaikilta alueellisilta keräyspisteiltä, jotka löytyvät helpoiten osoitteessa kierrätys.info.

Tilausjärjestelmään

Rekisteröitymiset tehdään tilausjärjestelmän etusivulla.

Muutospyynnöt (yhteystietojen muutokset, keräysvälineen muutos) tehdään ID-numerolla kirjautuneena, tuotenäkymän oikeasta yläreunasta.

Lomakkeet

Rekisteröityminen uudeksi keräyspisteeksi

Tee laatikkokeräyspisterekisteröityminen tilausjärjestelmän etusivulla löytyvällä lomakkeella.

Paristolaatikoiden ja tynnyreiden käyttö on keräyspisteelle maksutonta

Unohtunut ID-numero kysytään chatista. Jos chat ei anna ID-numeroa, mutta keräyspiste tietää, että heillä on ID-numero, voi keräyspisteen tiedot lähettää kuljetukset sähköpostiin ja pyytää ID-numeron tarkistusta. Lomake löytyy myös asiakkaalle näkyvältä sivulta: www.paristokierratys.fi/kerayspisteille/paristolaatikon-tilaus

Käytä aina asiakkaan yhteystietoja lomaketta täyttäessä (mm. sähköposti ja puhelinnumero). Käytä ensisijaisesti asiakkaan toimipaikan yleistä sähköpostiosoitetta, sillä jatkossa keräystä koskevat tiedotteet lähetetään kyseiseen osoitteeseen. Tiedotteissa kerromme, mikäli keräykseen tai tilausjärjestelmään tulee muutoksia tai esimerkiksi ohjemateriaalimme päivittyvät. Tiedotteita lähetetään tarpeen mukaan n. 4-8 kertaa vuodessa.

Tulostettavat ohjemateriaalit, kuten kuluttajaohjeet ja henkilökunnan ohjeet löytyvät verkkosivulta: www.paristokierratys.fi/kerayspisteille/ohjemateriaalit

Yhteydenotot, palautteet ja reklamaatiot

Yhteystietojen muutoksessa kirjaa kenttiin keräyspisteen uudet tiedot.
Merkitse ”Kerro tarkemmin yhteydenottosi syystä” -kenttään mitä muutoksia on tullut. Yhteystietojen muutos -kohta toimii myös kauppiaan vaihdoksessa.