Asiakaspalvelun työsivu
Tälle sivulle on koostettu tarpeelliset lomakkeet ja tiedot, jotta löydätte kaiken tarpeellisen mahdollisimman helposti.
Muistutuksena:
Kysy ensin onko asiakas rekisteröitymässä laatikkokeräyspisteeksi vai tynnyrikeräyspisteeksi. Tee laatikkokeräyspisterekisteröityminen alla olevalla lomakkeella.
Ohjaa tynnyrikeräyspisteeksi rekisteröityvä asiakas rekisteröitymään itse verkossa sivulla: www.paristokierratys.fi/kerayspisteille/paristotynnyrin-tilaus
Asiakkaan tulee rekisteröityä tynnyrikeräyspisteeksi itse, koska lomake sisältää dokumentteja, jotka vaativat asiakkaan tutustumista ennen lomakkeen lähettämistä. Tynnyreiden käyttö on keräyspisteelle maksutonta.
Unohtunut ID-numero kysytään chatista. Jos chat ei anna ID-numeroa, tulee keräyspisteen rekisteröityä alla olevalla lomakkeella. Lomake löytyy myös asiakkaalle näkyvältä sivulta: www.paristokierratys.fi/kerayspisteille/paristolaatikon-tilaus
Käytä aina asiakkaan yhteystietoja lomaketta täyttäessä (mm. sähköposti ja puhelinnumero).
Tulostettavat ohjemateriaalit, kuten kuluttajaohjeet ja henkilökunnan ohjeet löytyvät verkkosivulta: www.paristokierratys.fi/kerayspisteille/ohjemateriaalit
Yhteystietojen muutoksessa kirjaa kenttiin keräyspisteen uudet tiedot.
Merkitse ”Kerro tarkemmin yhteydenottosi syystä” -kenttään mitä muutoksia on tullut.